Treeningnädal sõnas ja pildis – WEEK 1

Ja ongi aasta 2018 esimene nädal seljatatud! Üsnagi kiirelt ja tegusalt teine möödunud – sai tehtud trenni ja tööd, sai küpsetatud ja ka külas käinud, tundub justkui asi on tasakaalus.

Ainsaks murekohaks on ikka need õhtud… kas Sa mäletad aega, kus ärkasid kell 7 üles, käisid päevasel ajal 12h tööl ja koolis, läksid trenni, misjärel jõudsid kell 21 koju ja hakkasid veel kodutöid tegema? Jeesus, praegu ma jõuan pärast tööpäeva koju ja ei jaksa mitte midagi teha… mitte kui midagi. Kuidas siis nii?

Igaljuhul on siin aasta alguses lisaks üks asi, millele tähelepanu pöörata, kuidas olla õhtuti kodus produktiivsem? Natuke ju võiks.

Trennidest rääkides, siis treeningnädal nägi pildis välja järgmine:

  • Treeningute arv: 9
  • Millest juhendatud treeninguid: 6
  • Treeningute kestus: 7h 38min
  • Energiakulu treeningutel: 3790 kCali
  • Joostud kilomeetreid: 14,0km

Sai tehtud 3 jooksutreeningut, millest üks oli ühine Nike Run Clubi trenn ning 2 iseseisvat koos Marteniga. Lisaks käisin Triinuga esimest korda laupäeval ka Barre trennis, mis on balletist inspireeritud rühmatreening. Ja kui tööst rääkides, siis teisipäeva, kolmapäeva ja reede hommikul oli Nike Training Club, lisaks kolmapäeva hommikul veel BodyBalance ning neljapäeval Bodyattack45.

See nädal sai siis eesmärk teha 2 iseseisvat treeningut nädalas ilusti täidetud. Arvestades, et 1. jaanuar oli esmaspäev, siis selle BodyAttacki arvelt sai tehtud 1 treening rohkem, muidu ei pigista vast kuskil 3-e välja. Veel vähemalt ei pigista, vaatame seda asja siis, kui saan need õhtud produktiivsemaks muuta.

Postituse lõppu tahaks kirjutada, et see nädal panen paremini, AGA see vastik pisik, mis ringi luurab praegu on minu ka kätte saanud, mis tähendab, et see nädal peab just vaiksemalt võtma. Eesotsas tähendab see seda, et õue mina niipea jooksma ei lähe, vähemalt mitte varem kui nädalavahetus uksele koputab.

Tegusat algavat nädalat!

Lisa kommentaar